Om oss
CoreGo - EventPos
CoreGo har vært en stor suksess i Finland gjennom en rekke år og har noen av de tyngste festival og messearrangører som sine kunder. Suksessen fortsetter nå i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Storbritania osv. Og fra å være størst i festivalglade Finland er ambisjonene store for resten av Europa.
Blant noen få utvalgte er EventPos valgt som strategisk partner i Norge. Første leveranse ble levert sommeren 2022 og produktet er nå tilpasset og godkjent for markedet i Norge. Og i 2023 leveres løsningen til blant annet festivalene Molde Jazz, Loaded, Gladmat Stavanger, Dalane Bluesfestival m.fl. Vår ambisjon er at våre løsninger skal være det naturlige valget i markedet.
EventPos er et eget brand under KDR Stavanger AS som har drevet med kasse- og betalingsløsninger i nærmere 20 år. Våre erfaringer gjennom alle disse årene har gitt oss en unik kompetanse som våre kunder drar nytt av og som gir oss mulighet til å tilby løsninger som er tilpasset hver enkelt kundes behov.
Vi har stor tro på at gode systemer og gode rutiner gir fornøyde brukere som igjen gir fornøyde kunder.
Hvorfor velge CoreGo og EventPos?
Vi bygger ditt system etter dine behov
Basert på dine behov kan du velge de modulene du trenger. Alle modulene har API-integrasjon, de kommuniserer både med hverandre og med ditt kassasystem og regnskapssystem.
Vår kompetanse - dine fordeler
CoreGo og vår erfaring og kompetanse kommer deg til gode. Våre kunderådgivere er i stand til å tilby en helhetlig opplevelse fra presentasjon til ferdig produksjon.
Full oversikt - hele tiden
Gjennom CoreGo Cloud har du full tilgang til alle dine terminaler og kan gjennomføre vare- og prisoppdateringer på et minimum av tid. I tillegg vil du kunne administrere løsningen i sin helhet og hente ut rapporter og salgsstatistikk.
CM5 - en brukervennlig alt-i-ett-løsning
Enkelt å bruke men et omfattende system som er stabil, pålitelig og rask. Løsningen skreddersys etter dine behov. Det er ikke lenger nødvendig med både kasse og betalingsterminal. Her får du alt i en og samme enhet som i tillegg er mobil og kan flyttes dit det er mest behov for den til enhver tid.
En helthetlig løsning
Alle vet, om man er liten eller stor, at trygghet i at man har et system som bare virker er viktig. Derfor tilbyr vi en komplett løsning der vi leverer alt fra kasse- og betalingsenheten (CM5), adgangskontrollsystemet, billettsystemet, nettbutikken og nettverksløsningen. Hvilke deler av løsningen du ønsker levert av oss bestemmer du som kunde. Fra bare en enkel CM5 terminal til “full pakke”.
Vår innovative og ledende løsning gjør at vi har fått stor tillit av flere kunder med anerkjente varemerker.
noen av våre kunder
CoreGo løsningspakke
Vi tilbyr en portefølje som inkluderer maskinvare, programvare, nettverk, nettbutikk, adgangsporter, service, kortinnløsing og support. Du velger hva vi skal levere! Alt fra en enkelt terminal til full pakke.
CoreGo programvare er en cloudløsning hvor du som kunde har tilgang til dine terminaler og oppsett fra hvor man måtte befinne seg. Og terminalene leveres ferdig satt opp med ditt oppsett etter dine ønsker.
Vi kan levere hele verdikjeden til deg som kunde. Kasse- og betalingsterminalen, adgangsystemet, nettverk, nettbutikken m.m. Du avgjør hva vi skal levere.
Gjennom Verifone leveres Intercard kortavtale. Det gjør at man ikke trenger å forholde seg til andre partnere enn oss og terminalene kommer med ferdig støtte for Visa, Mastercard og de kort man måtte ønske. Vipps vil også kunne tilbys i løpet av våren 2023.
PSP kostnad er 0,95% av transaksjonene.
Vi tilstreber oss å holde lave priser og ikke minst kjente priser. Man skal vite hva man betaler for og hvor mye – ingen overraskelser.
Ingen av våre løsninger er forbundet med transaksjonskostnader utover PSP kostnadene (det betalingsformidler tar – Vipps, Bankaxept, kredittkort etc.).
Ved alle våre leveranser leveres det erstatningsterminaler om uhellet skulle være ute. Og du betaler kun for de terminaler som har vært i bruk. Dette gir deg som kunde en ekstra sikkerhet.
Og selv om vi har et godt utbygget og stabilt mobilnettverk vet vi at ting kan skje. Og ved store arrangementer så kan nettet rett og slett bli sprengt. Derfor tilbyr vi også nettverksløsninger som gir deg en ekstra trygghet.
Onboarding - veien til en smartere løsning
Dine behov og omfang av leveranse avklares.
Betalingsplattformer bestilles og nødvendige dokumenter utformes.
Innsendelse av foretaksdata, menyer, varer og priser.
Kurs – vi sørger for at dere får opplæring i systemet.
Innstallasjon – alt av utstyr konfigureres og klargjøres hos oss før utsendelse til deg som kunde.
Oppstart og opplæring. Om ønskelig er vi onsite under hele arrangementet.
Support og kundeservice – før, under og etter arrangementet.
Kontakt
Ta kontakt for en uforpliktende prat
Våre dyktige kunderådgivere svarer på dine spørsmål, gir råd og gir deg et uforpliktende tilbud om ønskelig.